Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Rozwód z sobą




Zapomniany przez przeznaczenie szukam ukojenia,
starannie znacząc ból na ciele ostrym kawałkiem ciernia,
w zamian nie otrzymałem żadnego pocieszenia,
ale za to ze śmiercią podjąłem ciężką walkę.

Samotnie odpieram miłością ataki, wśród ciał tych którzy polegli, 
na polu bitwy pozostałem ostatni, żałosny, lecz nie uległy... 
I cóż z tego, skoro serce moje ciężko ranne, na setki kawałków rozdrobnione, 
Miłość, radość, szczęście - wszystko to we mnie już dawno jest stracone.

Walczę już na oślep, przegraną powitałem wrogo,
nie pokładam żadnych nadziei, chociaż bardzo sie starałem,
 rozglądam się... nie ma nikogo... 
...sam siebie pokonałem...


- Marcin Szewczuk

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.