Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Jesteś jak ciepły powiew wiatru




Jesteś jak ciepły powiew wiatru,
który przynosi zapach nadziei i radości.
Każdego ranka posyłasz mi bukiety kwiatów
i dobre słowo a to tak jakbyś mi oddawał siebie.
W radości i smutku byle tylko
łza nie spadła po moim policzku.
Znamy się tylko z obrazka lecz wodą dla mnie jesteś,
którą spijam co dnia, powietrzem, którym oddycham.

Kim jesteś mężczyzno że o mnie tak dbasz?.........co ja w zamian mogę ci dać.

- Róża W. 


Zapraszamy do komentowania wierszy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.