Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Dla Mamy



Moje serce mi dyktuje
uczuć najpiękniejsze słowa,
abyś słońcem promieniała,
żebyś była zawsze zdrowa.

Moje serce Ci dziękuje
za Twe spracowane ręce,
gdy czułością mnie głaskały
i tuliły mnie w rozterce.

Moje serce dziwnie mięknie,
kiedy patrzę w Twoje oczy,
w nich obrazy malowane,
tam dzieciństwa świat uroczy.

Moje serce jest dla Ciebie,
w nim Twa miłość rozkwitała,
żyj mateńko jak najdłużej,
zawsze będę Cię kochała.


-  Iwona Sobczyk

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.