Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Człowiek z bolącą głową

(po śmierci głowa Ciebie już  nie zaboli)



Moje „ja „ znaczy dla mnie bardzo wiele.
Wiele jest we mnie mądrości i niech tam ,
kto chce niech się złości.
Złości  mnie tak bardzo wiele, choćby to
że nie bardzo bywałem w kościele.
W kościele z bolącą głową  był mój tato
co mu przyszło z tego?
Z tego widać znakomicie, że każdy umrze
jak  Ty  również ,wieczorem albo o świcie.
O świcie nad ranem myślę sobie, że umrę
tak po jakiejś byle jakiej chorobie niedługo.
Niedługo zaś potem  moje ja , gdzieś 
sobie  spokojnie  tak poetycznie odpłynie
ale całkiem zapewniam Was nie zginie.
Nie zginie bowiem dusza moja, bo zostanie
gdzieś w kimś  poezja  Twoja czy ta  moja.
Moja  boląca głowa nie  będzie  tak sobie
na marne bolała  i moje „ja” się odrodzi 
Odrodzi się zawsze i skrycie gdy 
mojego coś  poczytasz , to pomyślisz więc
wnet zaboli Cię na pewno głowa, oby
na dłuższą nie daj Boże tutaj teraz chwilkę.

- Mrozowski Artur 

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.