Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Dzionek wiosenny




Znowu jak co roku
Gdy rano wstałem jak zwykle
wiosną o tej porze
jakoś ciepło pojawiło się
od rana na dworze.


Na dworze zawsze widziałem
na drzewach i trawnikach
ptaki i to zwłaszcza kruki
gawrony a tu dziś ich nie ma
nie widać a również
nie słychać .


Nie słychać ich i bardzo dobrze ,
bo raniutko coś mnie
ostatnio krakanie ich
złościło i już .


Już pewno dzionek prawdziwy
wiosenny rozkwita
jak człowiek budzący się
wiosną do życia .


Do życia moje ja jakoś w środku
zielenieje i pąki
pojawiają się na mym ciele
w umyśle.


W umyśle moim soki ciepłe
zaczynają krążyć i wszystkie
budzą się do życia też rośliny.


Rośliny dzionek wiosenny wprost
uwielbiają a ja uwielbiam
pisać o tym , lecz
chyba szybko to porzucę
rozpięty na dwór wyskoczę
tam z radości na drzewo wskoczę .


Wskoczę na gałąź na pobliskim
drzewie i jak ptak
gwizdać zacznę ciepłe śpiewne 
piosenki czy wiersze dla Ciebie.

 
- Mrozowski Artur


Zapraszamy do komentowania wierszy.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wiersz. Ja czekam z utęsknieniem na tę prawdziwą wiosnę... a póki co posłucham "gwizdania" ciepłych śpiewnych wierszy.
    Łączę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mamy innego wyjścia na razie.

    Trzeba pisać i czytać o wiośnie
    choć trochę będzie radośniej.

    Zima może się wkurzy, przepadnie
    po ciepłej wiosennej burzy .

    Rutra14

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj ten utwór.