Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Śpiąca dziewczynka


 

Dziewczynka może być śpiąca
jak królewna
lub ta co sprzedaje zapałki i
niewinna jak ta maleńka.

Maleńka dziewczynka jedna czy następna
zostaje w mych myślach do samej śmierci
jak dziecko każde kochane moje.

Moje tak małe szczęście usypiające u mnie
kołysane na rękach moich czuję
z czułością i ojca miłością .

Miłością jesteś tą którą widzę dziś cały czas
jeszcze wracającą teraz
gdy o tym myślę i piszę.

Piszę o dziewczynce co jest dziś tak już
prawie stara jak postać moja
dawniej o dorosłej duszy.

Duszy Twojej dziewczynko moja nic
nigdy się nie stanie, bo z miłością razem
wiecznie pozostanie,
jak ten niby wiersz ojca.

- Mrozowski Artur


Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.