Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Zostaly mi po Tobie okulary


Zostaly mi po Tobie okulary ...
Przez ktore patrzyles na ten swiat.
Ja widzialam jak wiedl Twojego zycia kwiat,
Jak odchodzisz przerazony w nieznane,
Szepnelam , - Nie boj sie -,
- Pan jest z Toba-
I kiedys Ja stane na tej drodze bez odwrotu
I zobacze - daj Boze -
Po niebie z Toba chodze.
Ty zalozysz mi okulary przez ktore nigdy juz nie zobacze smutku i cierpienia
Tylko doznamy wiecznej milosci spelnienia

- Iwona Zujewicz

Zapraszamy do komentowania wierszy.

1 komentarz:

  1. Dziś mija 2 rocznica śmierci mojego taty Władysława..proszę o modlitwę.Piekny wiersz...tęsknie bardzo tato 😭

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj ten utwór.