Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Mój Anioł Stróż


Był przy mnie zawsze choć
niewidzialny skrzydła białe
nade mną rozkładał.
W deszczowe dni chował się
gdzieś po kątach moich myśli.
Był w moich snach w dzień
podpowiadał jak żyć.
Nie chciał w zamian nic lecz
prosił jedynie o pamięć.
Spoglądał na mnie swoimi wielkimi
oczami jakby prosił czy
może tu zostać.
Przygarnęłam go lecz
dnia pewnego zniknął.
Szukałam wszędzie.
We wspomnieniach wyblakłych
pożółkniętych zdjęciach
zapomnianych dawno słowach.
Śnił mi się co noc
słyszałam trzepot skrzydeł za oknem.
Gdy padał deszcz jego głos
jakby mnie wołał.
Na parapecie okna białe
zmoknięte pióro zostawił.
Ta bardzo chcę by wrócił.

U.T.Poetka
17.12.2011
(wszelkie prawa zastrzeżone)
Urszula Trytek

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.