Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Moja



Jesieni ty moja
samotna, smutna i siwa
nie plącz mi się po życiorysie
nie czekam na ciebie...
przecież cię nie wzywam.

Idź sobie swą drogą,
tą którą przeszło ludzkie pojęcie,
a mnie zostaw.....w lecie
w zwiewnej sukience.

Na nic te apele
bo ty jesteś ślepa , głucha,
nie widzisz moich zmarszczek,
nie słyszysz błagań moich,
do zimy miny stroisz

dostosować się muszę,
znieść  jesienne katusze,
zabrać , co ma najlepszego,
.../dużo mi przyjdzie z tego/

Trzeba uciec w marzenia,
w sen o lecie, o wiośnie ,
i na przekór jesieni,
żyć pięknie...radośnie...
......ech

Tina


Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.