Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Modlitwa do Anioła Opiekuna


Mój Aniele Opiekunie
cichy strażniku mojej duszy
żadne dobro mnie nie ominie
lecz poprosić Ciebie muszę.
Strzeż mnie na każdym kroku
wspieraj i ubogacaj
niechaj w każdym dniu roku
sprzyja mi moja praca.
Weż mnie na zawsze pod skrzydła
i otul piórami swymi
chcę odtąd być szczęśliwa
z moimi najbliższymi.
Spraw, Aniele Stróżu
osobisty strażniku
by już nie było burzy
cierpienia, bólu, krzyku...
Bym była zanurzona
cała w boskim żródełku
nawet kiedy się znajdę
w mętliku i zgiełku.
I, żebym poradziła
sobie z codziennym życiem
i łez bym nie roniła
zsyłaj łaski obficie.
Dziękować będę z pokorą
za łaski darowane
i życie nie będzie zmorą
wszystko będzie kochane.
Dziękuję, Aniołku, dziękuję
do grona Twych podopiecznych
dzisiaj się zapisuję.
Więc - mój własny bodyguardzie
dzięki Twemu wstawiennictwu
od dziś - wszelkim strachem gardzę !!! 
- Bernadyna Łuczaj

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.