Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Aniołeczku


Przyszłaś wieczorem do mnie cichutko,
Patrzyłaś ze łzami buzką malutką
z  nadzieją na lepszy sen.

Wzięłaś misia ze sobą
który czuwa nad Tobą,
czułaś że przyjaciel Twój ten.
Przytuliłaś się do mnie,
miś usiadł koło mnie,
usłyszałam ukochaj mnie...
Rączkę małą ścisnęłam
i sama prawie zasnęłam,
znów razem byłyśmy tylko we dwie....

Aniołeczku kochany
wiem że tatuś pijany
ale skrzywdzić nie dam Cię,
wezmę Ciebie na rączki ,
misia  wsunę pod boczki,
w pokoiku położymy się.
Noc zła szybko się skończy
razem z  dniem się połączy,
rano znów będę do Ciebie uśmiechać się
i nie będzie już 
chyba 
źle........  
- Malutka

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.