Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Serce wie



Jeszcze słyszę beztroski twój śmiech,
Gdy na spacer ze mną Szłaś, nie za rękę.
Jeszcze czuję zapach twych włosów jedwabnych,
Których nigdy nie dotykałem.

I tylko Bóg i ja o tym wiemy,
Jaką wtedy przeżywałem udrękę.
Gdy poczuć smak Twych ust malinowych,
I zapach Twego ciała chciałem.

Są chwilę gdy serce się wyrywa,
Chce wykrzyczeć głośno to co w nim siedzi na dnie.
Że nie może zapomnieć, bo nie chce,
Pragnie poczuć choć na moment ciepło Twe.

Lecz widać to co nam było ostatnio pisane,
Przez los, powoli i dokładnie.
To tylko chwile bardzo krótkie,
Bym mógł upoić Twym urokiem, spragnione oczy me.

Serce wie, że pragnę Cię całym sobą,
I to uczucie jest wspaniałe.
Że nie walczę z tym, nigdy nie walczyłem,
A nadzieja, na chwilę zapomnienia, nie umarła.

Czekam tylko, czy los okaże się być łaskawy,
I pozwoli nakarmić wszystkie zmysły oszalałe.
Czy jednak drogi nasze już za daleko od siebie są,
A nasza karta napisana kiedyś, dawno się poda


- Andrzej Klimkowski.
(mój pierwszy wiersz... )


Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.