Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Leśne wspomnienie



Znam też pewną leśniczówkę
bardzo nie starą ale moją młodą ,
wśród jodeł, świerków czy grabów ,
którą też kreśliłem
namalowałem .

Namalowałem ją na obrazie i widzę
jak w Skórce w lesie siedzę
są dziewczynki moje te małe tak
jeszcze i wiszą ubranka małe
suszy się jakieś pranie.

Pranie mój panie czy inne leśniczówki
to tylko nasza ucieczka i każdy zdrowy
myślący zaszyłby się w samotnej cichej
głuszy , choć nie samotny to
tak szczęśliwy.

Szczęśliwy jest ten kto czuje przyrodę
choć częścią jej pozostaje , to przemija
przekwita i jak liście
pod drzewami gnije.

Gnije wiatr pod zaduszonym niebem
szyszka się rozkłada i szumi gdzieś
miłość w oddali i pod lasem trawa
tak głupio się pali.

Pali się do pisania o tym moja głowa
widać głaz tak samotny i ogromnie
wielki kamień w lesie.

W lesie tym on zostanie jak do
tej pory tyle lat tysięcy i porośnięty
mchem i porostami szlocha ,by
ktoś się nim zaopiekował i modli się
do swego Boga , dlaczego chociaż
nie może go boleć noga.

Noga czy głowa niech mu nawet pęka
niech panie mój szanowany , poeto
znany, niech pan nie stęka.

Stęka przed śmiercią ten co dość krótko
na świecie żyje i wierzą ludziska
w przeznaczenie i to że kogut wie
że za chwilkę znajdzie się w gotowanym
rosole a ja to chromolę
pieprzem lub posolę kochając las.


- Mrozowski Artur


Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.