Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Wesprzyj mnie


Proszę Cię,
Stań obok mnie
Podaj mi swoją dłoń
Użycz swego ramienia
Bym mogła wesprzeć się
Gdyż brakuje mi sił
By dalej samej iść
Proszę Cię
Wiem, że prosiłam już
Tyle razy
Byś użyczył mi swej siły
Bo ja czasem słabnę
I sił mi brak
Wiem, że męczy Cię to
Ale proszę Cię
Nie zostawiaj dziś mnie
Bo tak potrzebuję Ciebie
Tylko Ciebie-
Bym mogła dalej iść
Podaj mi swoją dłoń
I użycz ramienia
Być może to ostatni raz
Gdy Cię o to proszę ……
Być może zyskam siłę
Bym mogła wesprzeć Ciebie……… 
- Past

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.