Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

W moim sercu


Jest w moim sercu
kącik malutki,
taki prześliczny zaułek,
jest tam sloneczko,
różowe nutki
i barwne są motyle.
Gdy jest mi smutno
i żle w realu,
zaglądam do tego kącika,
wchodzę i siadam,
oczy zamykam
a w sercu gra muzyka.
W tym ślicznym miejscu,
odosobnionym
i odgrodzonym płotkiem białym
mieszkają sobie
moje wspomnienia
i to co się kiedyś działo.
A w saamym centrum
śliczności miejsca
zakwita piękna róża,
którą mi Wenus podarowała
gdym była jeaszcze nieduża.
To kwiat najczystszej
Szkolnej Miłości
gdy serce sie kochać uczyło
takiego kwiatu
można pozazdrościć
tak cudnie wtedy było...
Lecz tamta miłość
się nie wypełniła,
wiatr rozwiał
wszystkie marzenia,
jednak ja wiem,
że wielka była,
pamiętam te uniesienia.
Fajnie, że mam
to sanktuarium
stworzone w moim sercu,
mogę tam wchodzić
kiedy się zechce
posiedzieć na ciszy kobiercu.
Jest mi tu dobrze,
mam piękne kwiaty,
serduszka, tęcze i niebo,
będe tu wchodzić jak najczęściej
gdy zajdzie taka potrzeba...
- Bernadyna Łuczaj

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.