Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

List do Matki



Moja Mamo Najdroższa
tyle lat już minęło
zaznaczam tą datę w kalendarzu
co roku nie da się jej zapomnieć.
Widzę to wszystko jakby to
było wczoraj.
Ten dzień się zbliża i żal w sercu mam
coraz większy.
Odeszłaś tak nagle wiem
że nie chciałaś.
Chciałaś żyć lecz coś
Cię zabiło.
Odebrało mi Ciebie
na zawsze.
Stoję co roku nad Twą
mogiłą i ciągle pytam
dlaczego.
Potrzebuję Cię jak zawsze
brak mi Twych ciepłych słów
Twojej matczynej dłoni
dobrej rady wsparcia.
Zgasłaś odeszłaś
umęczona cierpieniem.
Nie zrozumię nigdy
podłości losu który zadrwił
sobie ze mnie.
Kocham Cię Mamo!.

U.T.Poetka
17.12.2011
(wszelkie prawa zastrzeżone)
Urszula Trytek


Zapraszamy do komentowania wierszy.

1 komentarz:

Skomentuj ten utwór.